Ogłoszenie nr: 175404, Inspektor w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Lublinie

Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Inspektor

w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Lublinie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin

Miejsce wykonywania pracy: Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji podlegającej archiwizacji, wytworzonej w KMP w Lublinie, zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr 920 KGP z dnia 11 września 2008 roku;
  • udostępnianie materiałów znajdujących się w składnicy akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanego zasobu archiwalnego osobom upoważnionym i za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie;
  • sporządzanie protokołów brakowania zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz przygotowanie i udział w jego brakowaniu;
  • ewidencja i porządkowanie zasobów archiwalnych składnicy akt;
  • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym prawidłowości kwalifikacji dokumentów niejawnych i jawnych kat. BC z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji;
  • prowadzenie problemowych prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym wymagająca od pracownika wysiłku fizycznego tj. przy ustawianiu paczek dokumentacji na regałach w składnicy akt.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • Praca w składnicy akt na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.).
    Miejsce wykonywania pracy: parter oraz 5 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
    Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Nie występują warunki uciążliwe/ szkodliwe/niebezpieczne.

Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw:o chronie informacji niejawnych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o służbie cywilnej, o Policji oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw oraz zarządzenia KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji
    • znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
    • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy w archiwum
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne"

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

25-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z koniecznym dopiskiem "Oferta zatrudnienia na zastępstwo - INSPEKTOR ds. OIN (składnica akt) nr ogłoszenia 175404"

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.


 
Wytworzył/Odpowiada: Komendant Miejski Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie
Udostępniła/udostępnił: Krystyna Kamińska
Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia
Wprowadzono: 20-11-2015

Metryczka

Data publikacji : 20.11.2015
Data modyfikacji : 05.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Konrad Ślusarczyk
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Ślusarczyk Wydział Kryminalny KMP
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Ślusarczyk
do góry