Ogłoszenie nr: 181425, Inspektor w Wydziale Sztab Policji KMP w Lublinie

Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor w Wydziale Sztab Policji

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Lublinie 
ul. Północna 3
20-064 Lublin

Miejsce wykonywania pracy: Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań i obowiązków określonych w Zarządzeniu nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji.
  • Przyjmowanie zgłoszeń i informacji o wydarzeniach oraz niezwłoczne inicjowanie działań zapewniających właściwy obieg informacji.
  • Wprowadzanie informacji o zdarzeniach oraz innych danych do systemów komputerowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Obserwowanie obrazu monitoringu wizyjnego Lublina w celu zaobserwowania przypadków łamania przepisów prawa lub sytuacji mogących skutkować łamaniem przepisów prawa.
  • Zabezpieczenie na nośnikach technicznych zarejestrowanego materiału do celów procesowych i rozpoznawczych.
  • Wykonywanie poleceń dyżurnego KMP w Lublinie związanych z uruchomieniem procedur zarządzania kryzysowego i synchronizacją działań poszczególnych służb.
  • Niezwłoczne meldowanie dyżurnemu o ważniejszych zdarzeniach i wszelkich ujawnionych w toku pracy nieprawidłowościach.
  • Współdziałanie ze służbami i instytucjami odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku publicznego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu w systemie zmianowym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca o charakterze biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (telefon, fax itp.).
    Miejsce pracy: I piętro budynku 5 piętrowego z dwiema windami. Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 
    Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne.

    Inne 
    Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku biurowym związanym z obsługą komputera
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostakch organizacyjnych Policji;
    • znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Policji, o służbie cywilnej;
    • biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń łączności;
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność i zdyscyplinowanie.
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne".

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (świadectwo pracy, zaświadczenie)

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

10-06-2016

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia 
ul. Północna 3
20-064 Lublin 
z koniecznym dopiskiem " Oferta zatrudnienia inspektor - Wydział Sztab Policji ogłoszenie nr 181425.

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie ( liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze. 

 

Metryczka

Data publikacji : 31.05.2016
Data modyfikacji : 05.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Krystyna Kamińska
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Ślusarczyk Wydział Kryminalny KMP
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Ślusarczyk
do góry