Ogłoszenie nr: 172342, Inspektor w Komisariacie Policji II w Lublinie oraz w Komisariacie Policji IV w Lublinie

Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor

do spraw obsługi biurowej

w Komisariacie Policji II w Lublinie oraz w Komisariacie Policji IV w Lublinie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin

Miejsce wykonywania pracy: Lublin

1. Komisariat Policji II w Lublinie
ul. Walecznych 1
20-127 Lublin

2. Komisariat Policji IV w Lublinie
ul. T. Zana 45
20-601 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych;
  • Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi (przyjmowanie, rejestrowanie w obowiązujących dziennikach i rejestrach w tym elektronicznych, wysyłanie za pośrednictwem poczty specjalnej i przedkładanie do dekretacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Prowadzenie, aktualizacja zbioru przepisów prawnych jednostki organizacyjnej w celu zapoznawania z treścią aktów prawnych policjantów i pracowników cywilnych zgodnie z dekretacją Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie lub Komendanta Komisariatu;
  • Prowadzenie ewidencji (przyjmowanie, przechowywanie, wydawanie) dowodów rzeczowych, śladów itp. znajdujących się w magazynie Komisariatu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • Wprowadzanie do SWOP danych z zakresu profilaktyki i absencji policjantów i pracowników cywilnych komisariatu oraz prowadzenie rejestrów i wykazów w celu ewidencjonowania i dostępu do danych w tym zakresie;
  • Prowadzenie rejestrów pieczęci, stempli, referentek, kluczy w związku z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami;
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w celu złożenia w składnicy akt KMP w Lublinie.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca o charakterze administracyjno- biurowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

KOMISARIAT POLICJI II W LUBLINIE
Praca w Komisariacie Policji II w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.).
Miejsce pracy mieści się w budynku parterowym, który nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Korzystanie przez osobę niepełnosprawną poruszającą się na wózku inwalidzkim z istniejącego podjazdu przy wejściu do budynku wymaga pomocy osoby trzeciej.

KOMISARIAT POLICJI IV W LUBLINIE
Praca w Komisariacie Policji IV w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.).
Miejsce pracy: I piętro budynku 2- piętrowego z windą. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada odpowiednio dostosowaną toaletę, wejście do budynku oraz możliwość poruszania się po budynku na wózku inwalidzkim.

W Komisariatach nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno- biurowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do ww. ustaw;
    • znajomość pracy kamcelaryjno- biurowej;
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych;
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, terminowość.

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy na stanowisku o charakterze kancelaryjno- biurowym w urzędach administracji publicznej;
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające dostęp do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne".

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

28-08-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem -" Oferta zatrudnienia - inspektor"

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.


 
Wytworzył/Odpowiada: Komendant Miejski Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie
Udostępniła/udostępnił: Krystyna Kamińska
Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia
Wprowadzono: 18-08-2015

 

 



 

Metryczka

Data publikacji : 18.08.2015
Data modyfikacji : 05.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Konrad Ślusarczyk
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Ślusarczyk Wydział Kryminalny KMP
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Ślusarczyk
do góry