Ogłoszenie nr: 165686, Inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Lublinie

Komenda Miejska Policji w Lublinie

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje analiz zwolnień lekarskich oraz prowadzi, aktualizuje i dokonuje analiz wykazów zwolnień lekarskich policjantów zatrudnionych w KMP w Lublinie i w jednostkach podległych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami.
  • Przesyła do Wydziału Finansów KWP w Lublinie informacje o roszczeniach policjantów zatrudnionych w KMP w Lublinie o zwrot potrąconych części uposażenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim.
  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą skierowania policjanta do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej MSW w Lublinie w celu orzekania o związku ze służbą choroby będącej przyczyną przebywania policjanta na zwolnieniu lekarskim.
  • Wprowadza do SWOP absencje (urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie itp.) policjantów i pracowników cywilnych wydziału.
  • Prowadzi rejestry: pieczęci, stempli, referentek będących na stanie KMP w Lublinie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowuje dokumenty do archiwizacji w celu złożenia do składnicy akt KMP w Lublinie.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

Praca w siedzibie urzędu o charakterze biurowym.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy użyciu sprzętu informatycznego.
Miejsce pracy: 3 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nie występują warunki uciążliwe, szkodliwe, niebezpieczne.

Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kancelaryjno- biurowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
    • znajomość pracy kancelaryjno- biurowej.
    • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
    • umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość, dokładność.

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające dostęp do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne".
  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjno- biurowym w urzędach administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego.

Termin składania dokumentów:

14-01-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia inspektor- WKISZ"

Inne informacje:

Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz (brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym i oświadczeniami i otrzymane po terminie - liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Odpowiadamy tylko na oferty kandydatów zaproszonych do rozmowy kwalifikacyjnej. Pozostałe oferty zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.

powrót

Wytworzył/Odpowiada:

Komendant Miejski Policji

jednostka organizacyjna:

Komenda Miejska Policji w Lublinie

Udostępnił:

Krystyna Kamińska

komórka organizacyjna:

Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono:

03-01-2015

Metryczka

Data publikacji : 03.01.2015
Data modyfikacji : 05.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Konrad Ślusarczyk
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Ślusarczyk Wydział Kryminalny KMP
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Ślusarczyk
do góry